Powered By Blogger

mimpi burukku

  • Digg
  • Del.icio.us
  • Reddit
  • RSS


Aku miliki mimpi
Mimpi yang sangat buruk
Mimpi itu bermain dalam impian
Impian yang menjadi harapan
Mimpi itu mengejar aku
Hampir setiap waktu
Mimpi masa lalu yang sangat menakutkan
Mimpi masa kini yang tiada kesudahan
Mimpi itu menghalang aku
Tika terjaga aku masih di alam mimpi itu
Ia sentiasa di ingatanku
Mengikuti langkah kakiku
Pernah ku berharap
Agar aku kehilangan mimpi dan impian itu
Kerana aku tidak mahu bermimpi
Dalam impian itu lagi

0 comments to “mimpi burukku”

Post a Comment

Kisah Kaunseling

ilmu yang hakiki milik yang Esa bukan milik mutlak setiap insan..
usahlah berbangga dengan pengetahuan yang kita miliki
kerana ia milik Ilahi..

manfaatkanlah ilmu untuk mendapat redha-Nya
bukan untuk mendapat kepentingan peribadi..
kerana itu saya mencipa kisah kaunseling ini..